ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Kde si môžem online vstupenku zakúpiť?
- Len na oficiálnom webe Cinema City www.cinemacity.sk.
Aké platobné metódy môžem využívať online?
- Platiť online môžete platobnou kartou VISA a MASTER CARD, pomocou účtu PayPal alebo rýchlymi bankovými prevodmi.
Môžem vždy využiť všetky spôsoby úhrady online?
- Systém vždy ponúkne aktuálne dostupné možnosti, nakoľko niektoré spolupracujúce banky nepodporujú rýchle transfery počas víkendov a v nočných hodinách. Platba kartou je dostupná vždy.
Ako je ošetrené zneužitie karty?
- Online systém využíva bezpečnostné prvky brány PayPal, online platby sú tak maximálne zabezpečené.
Aký je limit exspirácie platobnej karty pre zakúpenie online e-vstupenky?
- Platobná karta musí byť platná v dobe platby.
Môžem si online zakúpiť akúkoľvek vstupenku?
- Pre online predaj sú určené tieto e-vstupenky: Dospelý, Dieťa do 12 let, Teens od 13 do 19 rokov, Senior, Študent (držiteľ platného študentského preukazu s fotografiou) a Ladies Movie Night.
- V prípade zakúpenia zľavnenej vstupenky budete pri vstupe do kina požiadaný o predloženie dokladu, ktorý vás oprávňuje k čerpaniu zľavy.
- Výnimku tvoria špeciálne projekcie – Filmánia a CinemaKids, na ktoré sa platba online nevzťahuje.
Môžem si online zakúpiť aj 3D okuliare?
- Áno.
Kedy najneskôr si môžem kúpiť online vstupenku?
- Do začiatku požadovaného predstavenia.
Koho môžem kontaktovať v prípade, že mi nejde kúpiť vstupenka online?
- Kontaktujte prosím [email protected].
Prečo musím platiť poplatok za online nákup?
- Je to poplatok za využitie nákupu online. Nákupom online sa rozumie akýkoľvek nakup produktu či služieb pomocou webových stránok z akéhokoľvek pevného či mobilného zariadenia, s akoukoľvek doručovacou metódou a akoukoľvek zvolenou platobnou metódou. Poplatok za nákup online je účtovaný za každú zakúpenú vstupenku. Tento poplatok nie je účtovaný za nákup vstupeniek na pokladni kina a nie je účtovaný za rezerváciu vstupeniek online. Vstupenky si môžete zakúpiť online s manipulačným poplatkom za nákup online akoukoľvek platobnou metódou alebo na pokladni kina bez akéhokoľvek poplatku aj pri platbe kreditnou alebo debetnou platobnou kartou.
Ako mi bude vstupenka doručená?
- Ponúkame 2 možnosti doručenia:
- Vytlačiť doma – e-vstupenka sa vám zobrazí automaticky po autorizácii platby, a zároveň bude zaslaná na zadanú emailovou adresu. Uvádzačovi môžete predložiť vstupenku vytlačenú alebo elektronicky z displeja mobilného prístroja.
- Vyzdvihnúť v kine – obdržíte potvrdenie s číslom transakcie, na pokladni kina si po overení čísla transakcie môžete vstupenku vyzdvihnúť.
Mám na pokladni prednosť, pokiaľ som si vybral možnosť: „Vyzdvihnúť v kine“?
- Nie je určená žiadna vyhradená pokladňa pre vyzdvihovanie e-vstupeniek. Odporúčame preto zvoliť si možnosť „Vytlačiť doma“. V prípade, že preferujete vyzdvihnutie vstupenky na pokladni, učiňte tak s dostatočným predstihom. Tesne pred predstavením sa môžu pri pokladniach vytvárať rady.
Ako mám postupovať v kine so zakúpenou e-vstupenkou?
- Pokiaľ máte e-vstupenku uloženú v mobilnom zariadení, prípadne vytlačenú, predložte ju prosím uvádzačovi pri vstupe do kina. Uvádzač vstupenku skontroluje čítacím zariadením a v prípade pravosti vás navedie do sály.
Čo sa stane, ak si vstupenku roztrhnem?
- V prípade znehodnotenia čiarového kódu je možné pravosť vstupenky skontrolovať aj číselným kódom, ktorý je súčasťou každej e-vstupenky.
Čo mám urobiť, ak som neobdržal email s e-vstupenkou?
- Kontaktujete prosím [email protected].
Čo sa stane, ak si zmažem email s e-vstupenkou?
- Kontaktujete prosím [email protected].
Zle som zadal/-a adresu potvrdzujúceho emailu na online e-vstupenky, čo mám robiť?
- Vstupenky sú vždy zaslané na e-mailovú adresu, ktorú si zákazník zadal pri vytváraní konta Paypal, prípadne, ktorú už má zákazník registrovanú v systéme PayPal. V prípade zle zadanej emailovej adresy kontaktuje [email protected] s identifikačným číslom Vašej vstupenky a správnou emailovou adresou, na ktorú chcete mať e-vstupenku doručenú.
Kúpil som si zlý druh e-vstupenky, ako ho môžem vymeniť?
- Výmena e-vstupenky nie je možná. V takomto prípade musíte vstupenku vrátiť a zakúpiť si novú.
Ako a do kedy môžem vstupenku vrátiť?
- E-vstupenka musí byť nepoužitá.
- O storno e-vstupenky môžete požiadať osobne v kine najneskôr 15 minút pred začiatkom premietania len v príslušnej prevádzke, do ktorej boli e-vstupenky určené alebo emailom počas pracovných dní od 8:00 do 20:00 a od 10:00 do 20:00 počas víkendov, avšak najneskôr tri hodiny pred začiatkom premietania, na adresu: [email protected].
Platím storno poplatok?
- Nie
Kúpil/-a som si 3 e-vstupenky do kina, ale využijem len dve. Ako mám postupovať?
- Vždy je možné zrušiť len celú transakciu. Platba bude vrátená výhradne bezhotovostne.
- Dve vstupenky budú musieť byť dodatočne zakúpené na pokladni kina alebo na www.cinemacity.sk.
V Prahe, dňa 29.03.2022